دلایل جسمی و روحی بد اخلاقی و زود رنجی

بد اخلاقی و زود رنجی

همه ی ما تجربه ی بداخلاقی های گاه و بیگاه خودمان را داریم که علت آن ها را نمی دانیم. وقتی آستانه ی تحمل ما کم می شود نسبت به هر مسأله ی کوچکی حساس

می شویم و ناگهان از کوره در می رویم. اما این بداخلاقی ها بی علت نیست و اغلب دلیلی پزشکی برای آن ها وجود دارد.


[ بازدید : 405 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ چهارشنبه 27 اسفند 1399 ] [ 8:23 ] [ دکتر سلام ]

درمان کبودی و ورم چشم در اثر ضربه

کبودی چشم چیست و چه کاری می توانم انجام دهم؟

رنگ آبی تیره و کبودی در بافت اطراف چشم ، را سیاهی چشم می گویند. این اتفاق می افتد زیرا مویرگ ها ، یا رگ های خونی ریز خون ، در زیر پوست ترکیده و نشت کرده اند.

هنگامی که مایعات در فضای اطراف چشم جمع می شوند ، کبودی ، تورم و پف چشم ایجاد می شود. این باعث می شود باز کردن چشم دشوار شود و بینایی ممکن است به طور موقت تار شود. ممکن است در اطراف چشم درد وجود داشته باشد و احتمالاً سردرد نیز وجود داشته باشد.

درمان کبودی چشم, کبودی چشم


[ بازدید : 559 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ پنجشنبه 14 اسفند 1399 ] [ 9:14 ] [ دکتر سلام ]

رژیم 15 روزه برای لاغری دور کمر

یکی از کارهایی که امروزه بیشتر مردم تمایل دارند انجام دهند کوچک کردن سایز کمر یا همان لاغری دور کمر برای بهبود زیبایی اندام شان است ، تجمع بافت های چربی در شکم در افراد چاق و لاغر رایج است پس شناخت راهی برای حل این مشکل اهمیت بالایی خواهد داشت.

در این بخش قراره یه رژیم 15 روزه ایی را به شما معرفی می کنیم که باعث لاغر شدن کمر و دفع سموم بدن می شود بنابراین اگر این رژیم را به صورت روتین ادامه دهید چربی های شکمی را ازبین خواهید برد و حتی از افزایش وزن جلوگیری خواهید کرد ؛ دقت داشته باشید که اگر مبتلا به بیماری خاصی هستید حتما قبل از استفاده از این رژیم کاهش وزن با پزشک معالج خود مشورت کنید.

[ بازدید : 426 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ سه شنبه 30 دی 1399 ] [ 13:33 ] [ دکتر سلام ]

خواص جادویی چای ترش و نحوه درست کردن آن

چای در سرتاسر دنیا شناخته شده است می توانید چای را تقریبا با هر جز تشکیل دهنده آماده کنید. فواید سلامتی چای طبیعی در این روزها رایج شده است؛ قیمت ها نیز بالا رفته است. اما اگر بگوییم می توانید چای را از یکی از ترکیبات موجود در دسترس تهیه کنید چه ؟ تعجب می کنید در مورد چه چیزی داریم صحبت می کنیم گیاه چای ترش هستند که می توانند در باغچه تان به وفور دیده شوند. حالا، بیایید در این بخش از سلامت نمناک نگاهی به نحوه استفاده از این گیاه دارویی و چه زمانی و چرا از آن استفاده نکنیم، بیندازیم.


[ بازدید : 445 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ پنجشنبه 22 آبان 1399 ] [ 10:18 ] [ دکتر سلام ]

کودکان ناقل ویروس کووید۱۹ هستند یا نیستند؟

آزمایش‌های پیشین نشان ‌داده بود که اغلب کودکان در مقابل آلودگی به ویروس، دوران بیماری را به شکل خفیف یا حتی بدون هیچ علائمی پشت سر می‌گذرانند. هرچند یافته جدید می‌تواند برای یافتن پاسخی درباره اینکه کودکان تا چه حد می‌توانند باعث سرایت کووید۱۹ به دیگران شوند، موثر باشد.



[ بازدید : 451 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ شنبه 3 آبان 1399 ] [ 10:32 ] [ دکتر سلام ]

شیوه مصرف و تاثیرات “پرازوسین”

عوارض و درمان های پرازوسین

(به انگلیسی:PRAZOSIN)پرازوسین

پرازوسین

رده درمانی:داروهای کاهنده فشارخون آلفا بلوکر

اشکال دارویی:قرص

پرازوسین چه خصوصیاتی دارد ؟

مقدار و نحوه مصرف:

مقدار مصرف هر دارو را پزشک تعیین می کند ولی مقدار مصرف معمول دارو به قرار زیر است

درمان فشار خون بالا:


[ بازدید : 458 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ شنبه 5 مهر 1399 ] [ 11:28 ] [ دکتر سلام ]

اثر درمانی مبندازول

مبندازول یک داروی بنزایمیدازول با اثر درمانی بر روی بیماری های انگلی ایجاد شده توسط کرم هاست. این دارو اثر درمانی روی کرمک، کرم های گرد، کرم های نواری، کرم های قلابدار و کرم های شلاقی دارد. مبندازول به عنوان یک داروی انتخابی در درمان آسکاریازیس، کاپیلاریازیس، انتروبیاز و تریکوریاز به کار می رود.

mebendazole


[ بازدید : 702 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ چهارشنبه 2 مهر 1399 ] [ 14:29 ] [ دکتر سلام ]

مسکن قوی برای دندان درد کدام است ؟

مسکن قوی برای دندان درد جز مواردی است که اگر به دندان درد شدید خدای ناکرده مبتلا شدید در هر شرایطی دنبال آن خواهید بود.

اگرچه به مراجعات دوره‌ای و معاینات منظم، افزایش بهداشت دهان و دندان‌ها، دندان‌دردهای غیرقابل پیش‌بینی و ناگهانی نسبت به گذشته دیگر کمتر برای مردم ممکن است پیش بیاید، اما دندان‌درد برای خیلی از مردم کماکان یک کابوس تلقی می‌شود.


[ بازدید : 263 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ چهارشنبه 19 شهريور 1399 ] [ 14:47 ] [ دکتر سلام ]

بیماری پروانه‌ای یا اپیدرمولیزیس بولوسا

بیماری پروانه ای (ایی‌.بی: E.B) بیماری ارثی بافت‌های پوستی می‌باشد که در پوست و غشای مخاطی ایجاد تاول‌های خون‌ ریزی دهنده ی دردناک می‌کند. شیوع این بیماری ۱ در ۵۰۰۰۰ است. شدت بیماری در مبتلایان پیشرونده و افزاینده است و حتی ممکن است به مرگ منتهی گردد. این بیماری ناشی از یک جهش ژنتیکی در کراتین یا کلاژن است و درصد احتمال به آن در تمامی مردان و زنان نژادهای گوناگون بشری برابر است.در نتیجه ی این بیماری، پوست به شدت شکننده شده و با کوچکترین خراشی لایه‌ لایه شده و کنده می‌شود. تاول ‌های زیاد از بارزترین علایم این بیماری هستند. احتمال ایجاد سرطان پوست در مبتلایان این بیماری بیش از سایرین می‌باشد.


[ بازدید : 227 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ دوشنبه 10 شهريور 1399 ] [ 11:53 ] [ دکتر سلام ]

اگر فرزندی زیبا میخواهید این مواد غذایی را بخورید!

مصرف رب انار در هنگام بارداری علاوه براینکه از ویار خوردن خاک، مهر، زغال، برفک یخچال نجات می‎دهد، تاثیر زیادی در زیبایی نوازد دارد.به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، برای داشتن یک نوزاد و بچه زیبا اضافه بر ژنتیک که در زیبایی نوزاد تاثیر دارد می توان از برخی مواد غذایی که تاثیر مثبت در زیبایی و قشنگی کودک دارد نیز در دوران بارداری استقاده کرد . و بعد از آن نیز نتیجه را که ان شاءالله یک فرزند زیبا و قشنگ می باشد را به احسن الخالقین سپرد.


[ بازدید : 232 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ يکشنبه 26 مرداد 1399 ] [ 13:56 ] [ دکتر سلام ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]